Contact opnemen

Heb je een vraag of opmerking? Wij horen het graag! Dit kan met onderstaand formulier.

Veelgestelde vragen

Sommige vragen worden vaker gesteld. Misschien kunnen we je dus met de volgende antwoorden al verder helpen:

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Kijk hiervoor bij de informatie op de pagina ‘verzending van je pakket”

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar geen bevestiging ontvangen

Na afronding va je bestelling krijg je een automatisch verzonden e-mail. Helaas wordt deze door sommige spamfilters nog wel eens tegengehouden. Mogelijk staat de mail in je spambox, maar ook dat is dan niet altijd het geval. Is de betaling verwerkt? Dan kun je er van uitgaan dat je bestelling goed is doorgekomen

Ik krijg de stof niet in mijn winkelwagentje / melding ‘gewenste stoflengte (minstens 0,2) missing’

Je hebt waarschijnlijk de door jou gewenste stofhoeveelheid niet ingevuld. Kijk voor een verdere uitleg in dit document: Problemen met bestellen

Kan ik nu zo binnenlopen of moet ik een afspraak maken?

Vanwege de overheidsmaatregelen kunt u niet zomaar binnenlopen. U dient hiervoor een afspraak te maken. Dat kan via onze Afspraken module

U kunt dat kiezen wanneer en in welk tijdsvak u wilt langskomen. 

Contactformulier

Helpt bovenstaande je niet verder? Vul dan onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Uw naam (verplicht)

    Uw email (verplicht)

    Onderwerp

    Uw bericht

    Stoffenwinkel Stof&Wol
    Belcrumweg 30
    4815 HB Breda